уторак, 14. фебруар 2012.

TRAŽIH GA...





Ja spavam
a srce moje
je budno;

eto glasa
dragoga mojega,
koji kuca:

„Otvori mi,
sestro moja,
draga moja,
golubice moja,
bezazlena moja;

jer je glava moja
puna rose
i kosa moja
noćnijeh kapi.“

Svukla sam haljinu svoju,
kako ću je obuću?
Oprala sam noge svoje,
kako ću ih kaljati?

Dragi moj
promoli ruku svoju
kroz rupu,

a što je u meni
ustrepta
od njega.

Ja ustadoh
da otvorim
dragome svojemu,

a s ruku mojih
prokapa smirna,
i niz prste moje
poteče smirna
na držak od brave.

Otvorih
dragomu svome,
ali dragoga mojega
ne bješe,
otide.

Bijah izvan sebe
kad on progovori.
Tražih ga,
ali ga ne nađoh;
vikah ga,
ali mi se ne odazva.

Nađoše me stražari,
koji obilaze po gradu,
biše me,
raniše me,
uzeše prijevjes moj s mene
stražari po zidovima.

Zaklinjem vas,
kćeri Jerusalimske,
ako nađete
dragoga mojega,
šta ćete mu kazati?

Da sam bolna
od ljubavi.


PJESMA NAD PJESMAMA (GL. 5.)
STARI ZAVJET


Priredila: Nadica Janić

Нема коментара: