недеља, 31. мај 2015.

SAN BOJE JAGODE




"Jutro"
(akril; 15 x 15 cm)
Autor: Nadica Janić


Nečujno si ustao. Osetila sam kako me nežno pokrivaš, dodiruješ kosu na jastuku. Čujem gugutke. Mazno se protežem i nastavljam da spavam. 


U sobi nemamo sat. 
Postoji samo naše vreme 
koje merimo dužinom poljupca
i treptajima srca. 

Probudila sam se. Pišem započeti tekst pred san: Ulaziš sa poslužavnikom. Spuštaš ga na ormančić pored kreveta. Miris tvog parfema i kafe. Sedaš na krevet. Uzimaš jagodu sa tacne, stavljaš među svoje usne. Ukus jagode i toplina tvojih usana. Svežina jutra je u tebi. Ljubiš me nežno. Mazim ti vrat, provlačim prste kroz kosu...

Ispijamo sa smeškom mirisni napitak. 
Soba miriše na Ljubav. 
Zavese plešu na povetarcu.
Gugutke su se ućutale. 

Tmurno majsko jutro. Na ormančiću pored kreveta „Plava sveska“, tacna sa ostacima jagoda i roza božur koji sam ubrala uveče, pre kiše. Poželela sam mirisnu, toplu kafu, njegove oči...

Prozor gleda ka njemu. 
Zavese se njišu.
Gugutke pevaju pesmu o Buđenju.
Ušla sam u papuče i krenula u Dan.  


Nadica Janić




Нема коментара: