среда, 20. јануар 2016.

IME...


Eho besane noći

Ona:

Ime mi samo šapni.
Čuću ga
u besanim noćima,

u kišnim jutrima,
u magli i bespuću.
Ime mi samo šapni
i znaću da sam na tvom putu
sve bliža svetlosti.

On:

Tvoje ime je sa mnom.
U mislima,
u srcu
napisano,
prošaputano,
bezglasno uzvikivano:

silno te volim,
bolno želim.

Ona:


Ime mi je nada.
Ako ga ti ne izgovoriš
moja vera je uzaludna.
Ime mi samo šapni
i biću tu -
u tvojim noćima,
u tmurnim jutrima,
Tvoja Nada.


Nadica Janić










O Festivalu

9. evropski Fejsbuk pesnički festival održaće se 10. i 11. marta 2018. godine na Novosadskom sajmu, u okviru Međunarodnog sajma knjiga, u organizaciji Banatskog kulturnog centra i Novosadskog sajma.

Festival svake godine okuplja, u virtuelnom i stvarnom svetu, oko 500 pesnika iz 20-ak država sveta, koji svoje stvaralaštvo predstavljaju na Fejsbuku, sa ciljem da njihovu virtuelnu pesničku komunikaciju pretvori u stvarnu gostovanjem na Novosadskom sajmu. Pesnici koji nisu u mogućnosti da prisustvuju Festivalu učestvuju virtuelnim putem preko Fejsbuka postavljanjem svoje pesme na Fejsbuk stranici Festivala.

Evropski Fejsbuk pesnički festival pokazuje da je poezija univerzalna tvorevina ljudskog duha koja ne priznaje granice i barijere između pesnika, nacija, država i jezika.


Нема коментара: