петак, 4. март 2016.

ISTINA




"Svitanje"
Foto (selfi): Nadica Janić


Veruj mi.
Moji koraci imaju tragove peska.
U kosi su spleteni  divlji vetrovi.
Koža mi na bagrem miriše.

Veruj mi.
Sunce je zašlo iza mog ramena.
U očima je boja sete.
Magla je moj ogrtač.

Veruj mi.
To se samo moja Senka
poigrava na vetru...
Postojim u Okovima Reči.

Istina srca i drhtaji tela
samo su Tebi poznati -
reči koje igraju čudesni ples
u Tvojim očima boje svitanja.


Nadica Janić







Zbornik poezije "Sinđelićeve čegarske vatre" Niš, 2017.

Pesma "Istina" je objavljenja u 27. Zborniku radova Međunarodne pesničke manifestacije ČEGARSKE VATRE, "Sinđelićeve čegarske vatre", Niš, jun 2017. u izdanju Udruženja pisaca "Glas korena" iz Niša. 

"Zbornici su sakupljači vatre pesmonosača koji kliču slobodi nad slobodama, ljubavi nad ljubavima darovanih po volji Svedržitelja. Svi pesnici, učesnici su neporaženo trajanje, a Čegarske vatre nepokor. I dobro je što je tako!

Snažnim metaforama, jarkim poetskim slikama, modernim asocijacijama i novim izražajnim pesničkim oblicima, doneli su nesvakidašnje emocionalno strujanje sa svih meridijana, obnavljajući i zidajući duhovne mostove prijateljstva."

Jovica Đurić Major

Iz predgovora Zbornika "Sinđelićeve čegarske vatre".

4 коментара:

Unknown је рекао...

Divno. ..

anima.art је рекао...

Hvala, draga Branka, na čitanju i komentaru.
Srdačan pozdrav,

Nadica

Vesna Đukanović је рекао...

Lepota stihova, prosto žive pred očima!
Pozdrav!

anima.art је рекао...

Hvala, draga Vesna. Raduje me Vaš komentar. Poezija je slikanje rečima.
Srdačan pozdrav,

Nadica